Trackman simulator open for spel

Praktisk informasjon og bestilling
Du bestiller tid for simulator-spel i Golfbox.  Som klubbmedlem kan du bestille tid inntil 14 dager i forkant, andre utenfor klubben inntil 5 dager i forkant. Når du finn ei tid du ynskjer å bestille klikkar du på denne. NB Det skal kun leggast til ein person i bestillinga for kvar time.

Vær merksam på at om du skal bestille meir enn 1 time må du gjenta bestillinga for kvar time du vil spele.

Betaling foregår gjennom Vipps til Sunnmøre Golfklubb (#76546) ved booking i Golfbox. Det er ikkje mogleg å betale på andre måtar og det er viktig at betaling vert gjort umiddelbart etter bestilling og ikkje etter at du har spelt..

Ved bruk av simulator må du være ute av simulatoren når timen er over slik at neste gruppe kan starte presis.

Pris for spel 2021/2022:

Tidspunkt Timepris
06.00 – 16.00 kvardagar kr. 200,-
Pensjonistar 06.00 – 16.00 kvardagar Kr. 160,-
16.00 – 24.00 kvardagar kr. 300,-
06.00 – 24.00 helg kr. 300,-

Det er mogleg å bestille ei fast tid kvar veke gjennom vintersesongen (ut April 2022). Du får då 20% rabatt på prisen.  Ta kontakt på post@sunnmoregolf.no om du ynskjer fast simulatortid gjennom vintersesongen.

Tilgang til klubbhuset
Klubbhuset er no låst heile døgnet og man vil trenge brikke for å få tilgang til simulatoren.

Alle medlemmer som skal ha tilgang får registrert nye brikker med eiga personlig kode slik at vi har kontroll på kven som til ei kvar tid låser seg inn på klubbhuset.

Hvis du fortsatt ikkje har skaffa deg brikke så ta kontakt på post@sunnmoregolf.no

For den som ikkje er medlem og vil spele - send ein e-post til post@sunnmoregolf.no i forkant for å avtale tilgong til klubbhuset.

Styret, Sunnmøre Golfklubb

Forrige