Laurdagsserie

Velkommen til årets nye turneringsformat, Laurdagsserien!

Med 10 spennende turneringer gjennom sesongen, vil hver deltakelse gi deg verdifulle poeng. I tillegg til disse turneringene vil det være 5 (Special Events) hvor poengene dobles. Mann må delta på minimum 5 turneringer for å ha mulighet til å vinne sammenlagt/order of merit.

Etter hver «Special Event» venter en sosial sammenkomst på klubbhuset, hvor det vil bli servert mat, mulighet for kjøp av drikke og storskjerm som viser golf, fotball og annen sport. For de som ønsker å fortsette kvelden, vil det bli arrangert felles transport inn til Ulsteinvik sentrum (Sportsbaren) senere på kvelden, hvor moroa kan fortsette.

Under kan du finne mer detaljert informasjon om den kommende turneringen. Se frem til en sesong med spennende konkurranser og hyggelige sammenkomster!

Format:
Turneringen følger et to-manns scramble-format. Lagene blir tilfeldig generert for hver turnering. Det blir ikke mulighet for å velge lag selv.

Poeng:

9.plass - 4 poeng

10.plass - 2 poeng

Premier:
Vinnerlaget av hver turnering blir belønnet med to gavekort på kr 150,- på proshopen og kiosken, slik at vinnerne kan feire sin seier på passende vis. I tillegg blir det gitt premier til de tre beste enkelt personene basert på total poengsum etter den siste turneringen. (Her blir poengsum delt på antall turneringen personen har deltatt på (mann må delta på minimum 5 turneringer for å ha mulighet til å vinne sammenlagt/order of merit).

Sosial Samling:

Tilbud kiosk:
Det blir gode tilbud i kiosken.

Gode tilbud

Neste